Често задавани въпроси (FAQ)

?
Как да поръчам?

/Извадка от Общите условия за ползване/

 

 

5. Поръчки

 

5.1. Магазинът на Стиваго ЕООД приема поръчки по три начина: чрез Интернет страницата, достъпна на адрес kerpeden.bg, чрез електронна поща (e-mail) или по телефон.

5.1.1. Поръчки в Интернет Mагазина kerpeden.bg може да се подават 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата през Интернет страницата. За правилното подаване на заявка е необходимо клиентът да притежава свой имейл адрес и телефонен номер за връзка. Това е най-простият, най-бързият и най-точният начин за подаване на заявка. Поръчката за доставка на избраната стока може да се подаде чрез добавянето на стоката в кошницата и попълването на съответния формуляр за регистрация или бърза поръчка без регистрация.

Поръчката през Интернет страницата на Магазина kerpeden.bg се състои от следните основни етапи:

  1. избор на стоки от представените на страницата на Магазина;
  2. избор на начин на плащане;
  3. попълване на формуляр с данни за доставка с възможност за регистрация;
  4. изразяване на съгласие с „Общите условия“ и
  5. натискане на бутона „Поръчай“.

В отговор на подадената заявка за доставка, Магазинът kerpeden.bg, изпраща автоматично по електронен път копие от направената от Клиента поръчка. Това представлява потвърждение, че на направената от Клиента заявка за доставка е даден автоматично номер. След това, в срок до 24 ч., Магазинът изпраща съобщение на подадения от Клиента адрес на електронна поща или се свързва с него по друг начин с цел:

А) потвърждение за приемане на поръчката – в този случай договора за продажба се сключва в деня на потвърждение,

Б) отказ от приемане на поръчка – в такъв случай не се стига до сключване на договор.

В) предложение за промяна, представяне на т.нар. контра оферта – в такъв случай за сключване на договор е необходимо потвърждение (одобрение) на контра офертата от страна на Клиента.

5.1.2. Клиентът може да подаде заявка за покупка и по телефона. По време на разговора с консултанта, Клиентът следва да подаде всички необходими данни за правилното протичане на процеса по поръчването.

5.1.3. Клиентът може да подаде заявка за покупка и чрез електронна поща на адрес: sales@kerpeden.bg. Такава поръчка трябва да съдържа име и фамилия на поръчващия, неговите контактни данни (адрес на ел. поща и телефон), адрес на доставка и наименование, количество и цена на поръчаните стоки. Освен изброените данни, допълнително следва да бъде подаден данъчен номер (това касае единствено купуващите стоки стопански субекти или физически лица, практикуващи свободни професии и служи за правилното издаване на фактура). Поръчката ще бъде потвърдена от наша страна чрез електронна поща или по телефона.

5.2. След натискане на „Поръчай“, Клиентът се съгласява с „Общите условия“ във вида им от деня на покупката.

5.3. Във връзка с това, че ако в някои случаи се появява необходимост от поръчка на артикули, които не са в наличност, времето за реализиране на поръчката може да бъде удължено и е зависимо от срока на доставка от склада на доставчика. В такива случаи Магазинът ще информира Клиента за ориентировъчния период на доставка.

5.4. Поръчките се реализират по реда на тяхното постъпване.

5.5. В случай на продажба в рамките на промоция и разпродажба се определя ограничено количество стока и реализирането на поръчките се извършва по ред на подаване на заявките до момента на изчерпване на наличностите, определени за тази форма на продажба.

5.6. Към всяка поръчка се издава документ за продажба / фактура при поискване/ и гаранция.

?
Как да платя?

/Извадка от Общите условия на ползване/

 

9. Начини на плащане

9.1. Плащането за стоката може да бъде извършено от страна на Клиента по следните начини:

9.1.1. Преди предаването на стоката на Клиента:

  • Традиционен банков превод: След подаване на заявката за покупка с избран метод на плащане „Банков превод“, Клиентът получава съобщение на електронната поща с фактура про-форма. В този случай срока за реализиране на поръчката се удължава, тъй като Магазинът следва да изчака средствата да постъпят по банковата му сметка.

9.1.2. В момента на получаване на стоката:

  • Наложен платеж: В този случай Клиентът плаща на куриера, доставил стоката. Доказателство за извършване на плащането на куриера е товарителницата, която придружава пратката.

9.1.3. Програма ПЛАТИ ПОСЛЕ. При нея клиента сключва договор онлайн за отложено плащане/кредит с външна фирма.

?
Какво представлява ПЛАТИ ПОСЛЕ?

Отговори на най-често задаваните въпроси можете да откриете тук!

ВАЖНО: kerpeden.bg не е страна по договора за отложено плащане/кредит. За всички финансови въпроси се обръщайте към Плати После. 

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас